Další nálož loupeží za bílého dne, ehm, tedy překvapujících odhalení nepřiznaných samplů
Sledujte, kde chodí naši interpreti na nápady, melodie a styl!
Posledně jsem začínal několikanásobným samplem. Melodie a nápad v takovém případě putuje, jak tulák po hvězdách, mezi více interprety a mnohdy i skrz různé státy…
Na Slovensku jsme začali, zatím tu i zůstaneme, protože beatmakeři od H16 se taktéž nezdají:
Rytmus je dlouhodobě věrný cíl, melodie obohacená nápadem z jiných songů:
A pojďme zpět do vlasti. Že DJ Wich umí vytáhnout samply z velice zajímavých podkladů jsme se už mohli přesvědčit několikrát. Někdy stejně žasnu, kam na ty interprety chodí
Svěží severní vítr z Liberce není někdy až tak svěží, jak by se na první poslech mohlo zdát:
Pro dnešek je to vše. Brzo se opět, s pravidelnou relací, přihlásím. Pokud jste také padli na nějaký sampl vydávaný za vlastní tvorbu, zanechte komentář nebo pošlete mail.
Samply a kopírování hudby – 1.díl
Samply a kopírování hudby – 2.díl
Samply a kopírování hudby – 3.díl
Samply a kopírování hudby – 4.díl
Komentáře: 12
Jak sampl vydávaný za vlastní tvrobu? Co to má bejt, to jako že by v názvu tracku vždycky bylo z čeho to je vysamplovaný? Jako nevim kde to sme, hip hop na samplech vzniknul, na samplech byli postavený celý devatesátky, a dobrej hip hop je plnej samplů pořád. Nesnášim ty nechutný elektronický synťáky. Samply jsou všude, tak z toho nedělejte odhalení hodný titulní strany blesku.
Co třeba takhle? (Čistychov, booklet alba Né produkt)
Po dlouhém přemýšlení jsem konečně přišel na to, kde jsem slyšel ten začátek z The Originals – B-Tight feat. MC Bogy & Problemkind – Ghettoleute (z mixtapu Ghetto Romantik). Jen pro zajímavost…
super, tak je tu všechny máme … jak na policejním seznamu … dobře jim tak, ať to každej vidí!
Ještě, že poslouchám Jazz!
poslední dvě a H16 mi přijde, že jsou klasický samply
ale ostatní….
Labale, odpověď už máš od Rapea. Já bych jen doplnil, že nejde o senzační zprávy z Blesku. Chceme jen ukázat na to, proč jsou mnohdy melodie tak chytlavé a na čem stojí sláva interpretů, potažmo beatmakerů. Pokud by zmínili na bookletu odkud samply jsou, ztratí svoji „jedinečnost“, protože pak každej uvidí, že nejde o jejich nápad… Pak by musel být sample exkluzivně zpracovanej, aby získal respekt i beatmaker. Ovšem otázkou zůstává kolik z nich umí takto samplovat…
Tak to vám ušetřím vaše pátrání, na tomhle webu toho je spousta, většina teda US interpreti, ale je tam třeba i Wich.
zajimave se tu ta diskuze vyvinula
nelibi se mi jak rape samplovani napada a rika o nem ze je to kradez a proto sem rad ze icl posunul tuhle myslenku spravnym smerem… Souhlasim s tim, ze kdyz producent pouzije celej jeden bar a necha ho hrat porad dokola tak to je zavadejici protoze poskladat bici zvladne kazdej po hodine treninku v fl
ale pokavad nekdo opravdu sampluje, tak nekrade, dokonce bych rekl ze pekne vysamplovat skladbu je vetsi umeni nez se podivat na internetu na nejakej akord, ten si zapamatovat a poskladat v tomhle duchu kompletne skladbu ze suchejch a ne moc verohodnejch zvuku 
samply miluju, sou krasny a opravdu patri k tomuhle druhu hudby od jakziva
oliva: Jen pro upřesnění, autorem článku je ICL.
Když už se DJové v dnešní době nazývají „producenty“, tak by alespoň mohli umět noty…
RAPe: omluva tvym smerem…
Drviva mensina – Moj svet ))